Latest in Tech

LightBlog

O vezi si ai impresia ca ai in fata o naluca! Fata cu chip de portelan a venit in Romania! Daca te uiti in ochii ei imensi risti sa fii hipnotizat

  • Anastasia este o rusoaica miniona pe care daca o vezi din spate nu te surprinde cu nimic, insa lucrurile incep sa se schimbe atunci cand roscata se intoarce cu fata.


  • Rusoaica este supranumita fata cu chip de portelan pentru ca din copilarie a facut tot posibilul atat din punct de vedere fizic, dar si al machiajului ca sa arate ca personajele din desenele animate japoneze.
  • "Cel mai bun prieten al meu este mama mea. Eu am incercat sa imi creez o lume de fantezii in jurul meu. Nu am prieteni in afara de mama mea", a spus Anastasia, la Kanal D.






Author

Written by Admin

Aliquam molestie ligula vitae nunc lobortis dictum varius tellus porttitor. Suspendisse vehicula diam a ligula malesuada a pellentesque turpis facilisis. Vestibulum a urna elit. Nulla bibendum dolor suscipit tortor euismod eu laoreet odio facilisis.

0 Comments: