Latest in Tech

LightBlog

I-a scapat iPhone-ul in ocean! Ce s-a intamplat la 2 luni distanta e incredibil: "Nu am cuvinte sa spun ce simt!"

Povestea pare cu adevarat incredibila.
Cand iti scapi telefonul in ocean, nu te mai astepti sa dai de el vreodata. Dar iata ca un pasionat de caiac a sfidat toate statisticile. Omul, pe nume Sam, a avut noroc: iPhone-ul lui era intr-o puga speciala, rezistenta la apa. S-a intamplat in apele orasului american San Francisco.
L-a descoperit un alt pasionat de sporturile nautice. Curentul a purtat telefonul mai aproape de plaja. Un scafandru amator a gadgetul gadgetul, care inca functiona, in apropierea unei roci.
„Am fost uimit. N-am cuvinte sa-mi exprim sentimente. Nu stiam ce sa spun sau ce sa fac. Nu puteam sa ii multumesc suficient”, a scris Sam.
El si persoana care i-a recuperat telefonul au sarbatorit momentul printr-un selfie.

Author

Written by Admin

Aliquam molestie ligula vitae nunc lobortis dictum varius tellus porttitor. Suspendisse vehicula diam a ligula malesuada a pellentesque turpis facilisis. Vestibulum a urna elit. Nulla bibendum dolor suscipit tortor euismod eu laoreet odio facilisis.

0 Comments: