Latest in Tech

LightBlog

Nu se mai stie nimic de ea! Unde a disparut sexy-prezentatoarea TV Raluca Lazarut! Avem dovada ca s-a logodit in secret si ca…



Raluca Lazarut - 32 de ani- ar putea starni invidia oricarei prezentatoare tv din tara noastra! Fosta starleta Playboy s-a mutat in America, are un iubit bogat, iar pe deget i-a aparut un inel de logodna.
In urma cu sase luni a lasat cariera in urma ei, familia, tara si a  ales sa-si petreaca tot restul vietii alaturi de iubitul ei, tocmai in America. Fosta prezentatoare traieste de doi ani o poveste de dragoste cu un roman, om de afaceri, care are cetatenie americana, Nu i-a dezvaluit niciodata identitatea, iar singurele cuvinte pe care Raluca le-a spus despre acesta au fost la superlativ.







“Eu plec pentru mine si pentru ca mi-e bine in relatia pe care mi-am format-o... plec pentru ca vreau sa imi fac o familie. Am langa mine un om in care am incredere.”, declara Raluca, cu putin timp inainte de a pleca definitiv din Romania.

Singurele fotografiipe care Raluca le posteaza cu misteriosul iubit sunt acelea in care se tin de mana. Iar recent, pe degetul fostului “iepuras” a aparut si un inel. La inceputul acestui an se zvonea ca cei doi indragostiti planuiesc ca, in vara, sa se casatoreasca.
 

Author

Written by Admin

Aliquam molestie ligula vitae nunc lobortis dictum varius tellus porttitor. Suspendisse vehicula diam a ligula malesuada a pellentesque turpis facilisis. Vestibulum a urna elit. Nulla bibendum dolor suscipit tortor euismod eu laoreet odio facilisis.

0 Comments: