Latest in Tech

LightBlog

Moment istoric! Simona Halep va deveni singura din lume cu aceasta performanta

Simona, surprinsa cand a aflat ca poate deveni numarul 1 mondial: "Serios? Nu stiam!" Ce a spus despre meciul cu Konta din sferturi


"Primul set a fost echilibrat. In cel de-al doilea am avansat si am lovit mai puternic. Nu am jucat niciodata impotriva lui Konta pe iarba. Va fi dificil, dar sunt pregatita. Cred in mine. Nu stiam ca mai am nevoie doar de o victorie sa ajung pe locul 1.

Nu am nicio problema daca publica va fi impotriva mea. Ma astept la asta. Eu ma gandesc doar la urmatorul meci si sunt concentrata si ma simt puternica. Sunt increzatoare.

Ostapenko? Cu tipul ei de tenis atunci cand e increzatoare este aproape imposibil sa o opresti" 
a declarat Simona Halep dupa partida cu Azarenka.



Simona Halep, locul doi mondial, va deveni dupa turneul de la Wimbledon, cand Serena Williams va iesi din top 10, jucatoarea activa cu cele mai multe saptamani consecutive intre primele zece clasate, a anuntat WTA.

Halep a intrat in top 10 la 27 ianuarie 2014 si dupa terminarea turneului de la Wimbledon se va afla in a 182-a saptamana intre primele jucatoare ale lumii.

De cand a ajuns in top 5, in primavara anului 2014, Halep a petrecut doar noua saptamani sub aceasta linie. De sapte saptamani, romanca este in top 4.

Americanca Serena Williams este insarcinata si nu a mai jucat din ianuarie, cand a castigat turneul Australian Open. Williams va iesi din top 10 pentru prima data dupa aprilie 2012. Ea se afla intre primele zece jucatoare ale lumii de 276 de saptamani.

Author

Written by Admin

Aliquam molestie ligula vitae nunc lobortis dictum varius tellus porttitor. Suspendisse vehicula diam a ligula malesuada a pellentesque turpis facilisis. Vestibulum a urna elit. Nulla bibendum dolor suscipit tortor euismod eu laoreet odio facilisis.

0 Comments: