Latest in Tech

LightBlog

💵Jador a fost furat!💵

  • By Stereo Mihai
  • at ianuarie 16, 2023 -
  • 0 Comments
   
   Jador a început anul cu o problemă de ordin financiar. Cântărețul a dezvăluit pe contul personal de TikTok că a constatat cu stupoare că cineva i-ar fi sustras din cont o sumă mare de bani. Mai exact, artistul și-a dat seama că îi lipsesc toate economiile pe care le-a agonisit într-un an.  El a explicat că a pierdut economiile acumulate pe un an de zile și că i-au dispărut din cont. Jador a publicat un filmuleț în care a împărtășit și cu admiratorii săi întreaga experiență neplăcută prin care a trecut.

   Artistul susține că a fost jefuit și că banii i s-au sustras din contul bancar. În urma acestui incident, Jador a decis să renunțe la serviciile băncii respective. El a ținut să atragă atenția asupra măsurilor slabe de securitate pe care le au unele instituții, care permit să se întâmple astfel de situații.





   Astăzi vreau să vorbesc cu voi despre ce mi s-a întâmplat. Am fost furat de o sumă destul de mare pentru mine, o sumă pe care am acumulat-o într-un an de zile. A fost furată din contul meu. Persoana respectivă și-a făcut cumpărături, a fost în vacanțe cu cardul meu. Nu știu cum s-a întâmplat treaba asta, eu am făcut cumpărături online, și probabil cineva mi-a hack-uit contul bancar. Eu credeam că este o bancă sigură, mai sunt și austrieci. Mi-am făcut contul la ei acum patru ani de zile, a povestit Jador.

   Potrivit celor relatate de artist, se pare hoții i-au cheltuit economiile din ultimul an pentru a merge în vacanțe și pentru cumpărături, având în vedere că a putut să verifice unde s-au dus banii. Dezamăgit de această experiență, cântărețul de manele a decis să-și închidă contul la banca respectivă. Cântărețul s-a declarat dezamăgit de măsurile de securitate insuficiente ale băncii la care a fost client timp de patru ani. Acesta a explicat că va apela în viitor la serviciile unei altei instituții.

   Banca și poliția nu au zis nimic, a explicat el. De-a lungul timpului, cântărețul a trecut prin mai multe experiențe similare cu hoții. În urmă cu un an, mașina acestuia a fost vandalizată în Constanța, iar tâlharii i-au luat portofelul. În luna august, acesta susținea că i s-a furat o sumă considerabilă de bani din casă și făcea dezvăluiri despre identitatea hoțului, fiind convins că a fost jefuit de o persoană pe care o cunoaștea și care îi era apropiată.

Author

Written by Admin

Aliquam molestie ligula vitae nunc lobortis dictum varius tellus porttitor. Suspendisse vehicula diam a ligula malesuada a pellentesque turpis facilisis. Vestibulum a urna elit. Nulla bibendum dolor suscipit tortor euismod eu laoreet odio facilisis.

0 Comments: